788 835 400
Reklamacje i zwroty
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Reklamacja będzie bezzasadna w sytuacji, gdy Towar będzie posiadał wady powstałe z winy użytkownika (wykorzystanie produktu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem) lub niewłaściwej konserwacji, a także usterki wynikające ze złego przechowywania produktu oraz wypadki losowe. Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy złocenia.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
- żądać wymiany produktu na wolny od wad
- żądać usunięcia wady.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
POBIERZ formularz reklamacji towaru.